Ensin vähän kommentteja muille:
 
Mammahaaveilija: Kiitos tsempeistä =) Mekin ollaan hoidoissa väestöliitossa ja oon ollu ihan tyytyväinen tähän asti. Sinne luultavasti jatkossa IVF:ään.

Heli: Kiitos sullekin. Ens viikolla tuutte Vimmun kanssa mua piristämään, jookos?
 
Vauvatilaus: Mä oon sun kanssa ihan samaa mieltä, tuntuu että monet ei ymmärrä ollenkaan sitä pointtia että mielummin maksaa kun jonottaa. Mulla on ainakin ollu paljon parempi mieli kun alko hoitorintamalla tapahtumaan, vaikka epäonnistumiset on tietty ihan kauheen rankkoja. Toivottavasti teillä inssi onnistuu ja pääset heti vähän muuttamaan tilastoja.
 
 
 
Mieli on ok. Menkat ei edelleenkään ole alkaneet kunnolla. Vuotaa vuotaa, mutta ei ihan niin paljon kun normaalisti ja kivut on jääneet jonnekin matkalle. Sinäänsä en valita koska mulla on aina ollu kovat menkkakivut, mutta mietityttää et onko nämä nyt menkat vai vasta alkusoittoa. Klinikalle ajattelin kuitenkin soittaa huomenna, jospa sitä pääsis sit loppuviikosta ultraan ja sit jälleen piikittelee. Jos ja kun tämäkään inssi ei onnistu niin IVF:än ajankohta voisi osua jonnekin helmikuun loppupuolelle. Meillä siis on vielä mahikset vuoden 2010 vauvaan. (Sitä toivon salaa senkin takia että vauvalla olisi sitten serkku joka on samana vuonna syntynyt, ellei nyt serkku päätä syntyä jo tämän vuoden puolella, ei sais vielä innostua näin, mutta pakko se on iloa jostain asioista saada) Hyvän mielen sain tänään senkin takia että mies on mun kanssa samaa mieltä siitä että 1450€ ei sittenkään ole meille liian suuri raha. Koitetaan varmaan saada se mun vanhemmilta lainaan (ilman korkoja) ja sit jos se ei natsaa niin sit marssitaan pankkiin hakemaan vähän lisää lainaa..
 
Töissä en edelleenkään ole kertonut hoidoista ja yllättävän hyvin on päässy epämääräisten lääkärikäyntien turvin lähtemään hoitoihin. Pomokin lähti toisiin töihin ja uutta ei ole vielä tullut tilalle, joten se kertominen nyt venyy entisestäänkin. Sijainen on mutta en nyt ole vielä ihan päättänyt puhunko sille vai vasta uudelle pomolle. Ja ens viikolla oon lomalla johon luultavasti suurin osa käynneistä sijoittuu, joten siksikin kävi hyvä tuuri.