Nythän tämä odottaminen onkin vasta alkanut ja nyt tosiaankin tuntuu siltä että päivät menevät vähän nopeammin eteenpäin. Viikonloppuna mä olin tyttöporukassa risteilyllä ja mies poikien (samaisten tyttöjen miesten) kanssa mökillä. Risteily aloitettiin mun kertomilla raskausuutisilla =) Saatiin paljon onnitteluja ja erityisen mukava oli kertoa mun hyvälle ystävälle jolla on toukokuussa laskettuaika. Mies oli menny facebookiinkin paljastamaan tämän odotuksen, ihanaa oli lukea niitä onnitteluja, vaikka aluksi olinkin vähän vihanen kun oli sinne jo menny paljastamaan. Ruotsissa vietettiin päivä siellä asuvan kaverin kanssa ja shoppailtiin ihan urakalla. Mä ostin itselleni mekon ja paidan (molemmat menee ainakin vähän aikaa mahan kanssa) ja kärpänen sai musta-valkoraidallisen barbapapa-bodyn Menomatkalla olin aika väsyny ja menin ekana nukkumaan. Paluulaivamatkalla käytiin syömässä ja mentiin me raskaana olevat hyttiin loikoilee ja juttelee, toiset tuli sit vasta vähän myöhemmin nukkuu. Kiva reissu oli kaikenkaikkiaan.

Nyt odotellaan torstaista neuvolalääkärikäyntiä, toivottavasti kaikki olis hyvin ja saatais sydänäänetkin kuulumaan. Mammahousujen käyttöönoton jälkeen olo on ollu paljon parempi, kun ei ole mahaa kiristäny. Nyt sit vaan odotellaan et maha alkaa kasvaa kunnolla ja näyttääkin vauvamahalta eikä läskiröllykältä.

Kyllä tämä elämä on vaan niin ihanaa =)