Tänään onkin jo menossa rv 36+0 ja viikon verran ollaan oltu jo äippälomalla. Mun kohdalla se on tarkottanu lepäilyä, vauvatavaroiden hankkimista, vauvapyykin pesua ja pitkiä päikkäreitä. Yöunet on jostain syystä jääneet aika lyhyiksi, mutta päivällä uni kyllä maistuu. Vaippoja ja muuta pientä pitäis vielä hankkia, mutta muuten alkaa kaikki tavarat olla kasassa. Eilen kävin neuvolassa ja kaikki oli hyvin, verenpaine normaali, pissa puhdas, verensokeri tosi hyvä, hemppa huipussaan yms. Sf-mitta oli nyt 34 ja vauva edelleen keskikokonen. Hyvä näin. Viikon kuluttua uudestaan.

Iltapäivällä sit vietettiin miehen kanssa ihan rauhallista iltapäivää, kun ovikello soi ja siellä oli mun kaveri joka ilmotti että nyt lähdetään ja sit mentiinkin viettämään mun babyshowereita. Kaikki ihanat kaverit oli paikalla ja syötiin hyvin ja saatiin ihania lahjoja. Mulla on kyllä maailman parhaat kaverit. Meillä on ollu tapana kaveriporukassa aina järkätä odottajalle babyshowerit, mutta ajankohta tuli kyllä niin yllärinä. Tänään olin taas parin äitiyslomalla olevan kaverin kanssa piristämässä mun työkaveria jolla on marraskuussa laskettuaika, mutta on nyt vuodelevossa supistusten takia, ja kun edellinenkin lapsi synty 5 viikkoa liian aikasin. Mutta kivaa oli tehtiin ruokaa ja juoruttiin ja naurettiin kolmelle lapselle, jotka oli niin hauskoja yhdessä (2v, 1v 3kk ja 11kk) Ja kohta niitä lapsia on jo 5.

Nyt vaan odotellaan kärsivällisesti synnytystä ja mulla onkin sellanen olo että yli tämä tod. näk. tulee menemään, joten en ala vielä olemaan malttamaton.